Monster Hunter Rise – DLC-en «Cute & Cuddly Collection»
Få mer ut av Monster Hunter Rise med denne nedlastingspakken fullt av søtt tilleggsinnhold! Pakken inneholder følgende: – Lagdelt rustningssett for jegere: «Lance Gunn» – Lagdelt rustningssett for jegere: «Ran Page» – Lagdelt rustningssett for palicoer: «Kit T.» – Lagdelt rustningssett for palamuter: «Pup R» – Klistremerkesett: «Special Stickers 3» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Rathalos» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Nargacuga» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Zinogre» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Goss Harag» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Malzeno» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Magnamalo» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Diablos» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Tigrex» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Lunagaron» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Garangolm» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Rakna-Kadaki» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Khezu» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Mizutsune» – Lagdelt våpen for jegere: «Stuffed Rajang» Merk! Produktene i dette settet kan også kjøpes separat. Etter å ha kjøpt settet må du snakke med kureren og velge Add-on Content for å motta innholdet. – Lagdelt utstyr for jegere kan tas i bruk i Layered Equipment Armor Settings-menyen i Item Box – Merk at lagdelt utstyr er et skin som endrer figurens utseende uten at det påvirker verdier eller ferdigheter. – Lagdelte rustninger for palicoer og palamuter kan tas i bruk i Layered Armor Settings-menyen i Buddy Board. – En lagdelt rustning er et skin som endrer figurens utseende uten at det påvirker verdier eller ferdigheter. – Klistremerker kan brukes fra chat-menyen. Snakkeboblen er i utgangspunktet tom. Du kan skrive inn tekst i Chat-menyen.