Monster Energy Supercross 25 - Touchdown Pack
Er du klar for å prøve løypen og mestre gjørmen med Touchdown Pack? Sett disse unike fargene på kjøreutstyret ditt, sånn at du kan bli en vinner! Denne pakken inneholder: - 1 hjelm - 1 par støvler - 1 par beskyttelsesbriller - 1 kjøreklær - 1 antrekk som passer med alle firetakts-motorsyklene Det nedlastbare innholdet er ikke inkludert i Season Pass.