Monster Energy Supercross 25 - SMX World Championship Playoff 1
Banen fra den første playoff-runden i SMX-VM er her! Gjør deg klar til å kjøre - en opplevelse og adrenalin venter nemlig på zMAX Dragway i Charlotte Motor Speedway i Concord, North Carolina (USA)! Dette nedlastbare innholdet er inkludert i Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.