MONOPOLY DEAL
Alt det kule fra MONOPOL, nå som et lynraskt og ekstremt vanedannende kortspill!Konkurrer på nettet mot vennene dine eller andre medlemmer av nettfellesskapet i dette intense kortspillet. Stjel kort, krev inn gjeld og bli den første til å få tre fullstendige eiendomssett i forskjellige farger. Bygg opp et eiendomsimperium på en ny og raskere måte!Spillet beholder alt du elsker med MONOPOL og legger til masse lynrask moro!