Mod Pack
Mod Pack - Inneholder nye kjøretøy og nytt utstyr fra spillernes moddekonkurranse (alle elementer er under utviklernes kontroll – alle rettigheter er reservert). Sørg for at du har nok midler til å kjøpe det i butikken i spillet: Inneholder 3 lastebiler, 1 jordfreser, 2 lesservogner, 2 presser og 3 vecter.