Mira
Det ble antatt at Mira døde da hun og søsteren Maya angrep en forsamling vampyrer, men hun ble fanget av vampyrene og infisert. Nå har hun tatt til seg den mørke gaven deres og lært seg kunstene deres, og med disse vender hun tilbake til overflaten for å lede Gargos' tilbakekomst. Kreftene hennes er så voldsomme at de kan ødelegge henne, og hun må ta til seg motstandernes livsenergi for å overleve – selv om motstanderen er hennes egen søster!