Minecraft: TRON Add-On
Den digitale verdenen til Disneys TRON invaderer Minecraft! Ta tak i identitetsplaten din og kjemp tilbake mot rødegardisthordene mens de prøver å ta over verdenen din! Digitaliser deg selv i rutenettet og fullfør rutenettløp for å få belønninger og kjempe mot de fryktinngytende gjenkjennerne. Bruk belønningene dine til å låse opp og oppgradere utstyr som Light Cycle, Light Glider og Light Ski!