Minecraft: Svampebob Biomer
Er dere klare, barn? Undervannsverdenen til Spongebob er nå en Minecraft Dynamic World der hvert biom er gjenskapt med tilpasset generering! Besøk Jellyfish Fields, Bikini Bottom, Tang Forest og mer. Spis Krabby Patties, ri på sjøhester, bruk spatler til å kjempe og lag din egen Krusty Armor! Heng med kjente Svampebob-karakterer og kjemp mot den flygende hollender!