Minecraft: Supermann
Det er en gris, det er et fly, det er Superman DLC! Spill som Superman selv og bruk krefter som Super Strength, Heat Vision og Super-Breath for å ta ned skurker og beskytte Metropolis. Fly til Fortress of Solitude og heng med Krypto.