Minecraft: Smurfene
Gå inn i smurfenes verden! Gargamel skaper problemer, og det er opp til deg å redde dagen. Redd fangede smurfer, overlist Gargamel i en eliksirkamp, test snikingen din mot Azrael, og skynd deg gjennom parkour-utfordringer. Utforsk Smurfelandsbyen for å møte ikoniske karakterer som Papa Smurf, Smurfette og Hefty Smurf.