Minecraft: Jurassic World Add-On
Offisielle Jurassic World-dinosaurer kan nå streife rundt i Minecraft-verdenene dine! Bygg utposten din og sett ut for å finne og bevare alle dinosaurarter. Besep ville dinosaurer og transporter dem inn i høyteknologiske innhegninger for å trekke ut DNA, observere oppførselen deres og avle dem for å forhindre at de blir utryddet! Inkluderer de nyeste Rebirth-dinosaurene.