Minecraft: Dragon Ball Z
Kjemp som din favoritt Dragon Ball Z-figur i denne eksplosive DLC-en! Mestre ikoniske bevegelser, kjemp på legendariske arenaer fra serien, og se hvem som dominerer slagmarken.