Minecraft: Blueys hus
Gjør deg klar for masse moro med Bluey, Bingo, mamma og pappa! Gå inn i Blueys familiehjem og spill spill som Jeg-Spy, Gjemsel og Ragdoll. Finn familiens favorittgjenstander for å låse opp enda flere spill og overraskelser!