Microsoft Minesweeper
Hold hodet kaldt i Microsoft Minesveiper! Bruk logikk og strategi for å rydde brettet uten å utløse en mine. Sveip gjennom det opprinnelige og ikoniske Minesveiper-spillet som nå er OPPDATERT med NYE temaer, spillmoduser, flere daglige utfordringer, prestasjoner og den HELT NYE funksjonen for automatisk avdekking. Moro for alle aldre! KLASSISK MODUS: Det opprinnelige Minesveiper du elsker fra 1990-taller er OPPDATERT! Plasser FLAGG for å merke mistenkte miner eller bruk verktøy for å løse brett raskere. Samle XP for å nå neste nivå og få NYE titler og merker. Heng med den ikoniske Minesveiper-emojien i NYE temaer. Utfordre deg selv ved å endre VANSKELIGHETSGRAD, velge brett og tjene PRESTASJONER. EVENTYRMODUS: Søk gjennom en Minesveiper-labyrinter ved å bruke ferdigheter for å lede en modig helt trygt til jordens sentrum. Samle bytte, finn våpen, beseire fiender og unngå skjulte farer. Fullfør brettet for å nå neste nivå og fortsette reisen. DAGLIGE UTFORDRINGER: Fem (5) DAGLIGE UTFORDRINGER hver dag. Velg mellom Klassisk, Flagg, Detonasjon, Skattejakt og Feller. Fullfør ALLE i løpet av hele måneden for å få et PERFEKT-MERKE! Bli Premium-abonnent for å spille tidligere daglige utfordringer du gikk glipp av! TJEN XP OG NÅ NESTE NIVÅ: Tjen XP for å nå neste nivå og tjene NYE titler og merker. Logg på med en Microsoft-konto for å lagre fremdrift, nivå, XP og prestasjoner. Spill på flere enheter når du logger på med samme Microsoft-konto. Fortsett der du avsluttet, eller spill Microsoft Minesveiper hvor som helst.