Microsoft Flight Simulator: Standard Edition
Microsoft Flight Simulator er den nyeste generasjonen av en av verdens mest populære simulatorserier. Fly alt fra småfly til store jetfly med fantastiske detaljer i en utrolig realistisk verden. Lag din egen flyveplan og fly hvor som helst i verden. Fly om dagen eller natten, og takle realistiske og krevende værforhold.