Metrico+
Metrico er en ny verden. En levende verden av infografikk, drevet av dine inndata. Alle stolpediagrammene, linjediagrammene og sektordiagrammene reagerer på hva spilleren gjør. Et stolpediagram kan vokse for hvert steg du tar til venstre, mens et annet kan bli mindre for hvert hopp du gjør. Et nytt perspektiv Du vil bli nødt til å utforske Metrico og analysere hvert trekk du gjør forsiktig for å se hvordan det forandrer verdenen, og om det vil få deg videre. Denne mekanismen kalles "Input Morphing" (inndatamorfing) og den får deg til å tenke på handlinger som du vanligvis ikke tenker særlig over. Det finnes 6 unike verdener å utforske med særskilte utfordringer, mekanismer, utseender, lyder og original musikk fra Palmbomen. Metrico+ er en kombinasjon av utforsking, ferdigheter, eksperimentering, men mest av alt: å tenke utenfor boksen. Velkommen til Metrico. Vi håper du har det som skal til.