Mercenary Day
Du har nådd Frost Bottom med denne tredje Headhunter-pakken til Borderlands 2. Det er på denne tiden av året at man skal lære å gi, så hjelp Marcus å redde Mercenary Day og smelt The Abominable Mister Tinder Snowflake. Røm fra Frost Biters, sett gløden i Gingerton og gi Small Tim en hjelpende hånd. Det blir mye gaver å gi bort og ymse gjenstander å finne når du samler på festlige hoder og skinn.