Mega Man X Legacy Collection 2
Skaff deg denne samlingen med fire actionfylte spill for å fullføre den spennende Mega Man X-sagaen! Samlingen strekker seg over to spillæraer og viser seriens utvikling fra Mega Man X5, Mega Man X6 og Mega Man X7 til Mega Man X8. Både Mega Man X og hjelperen Zero vender tilbake som spillbare figurer, så nå kan du hoppe og skyte deg gjennom utfordrende brett med X’ armkanon eller hugge deg forbi fiender med Zeros energisabel. Mega Man X Legacy Collection 2 inneholder dessuten et helt arsenal med nye funksjoner. Sett ferdighetene på prøve i den nye X Challenge-modusen, der du må kjempe mot livsfarlige bosser i to-mot-en-kamper. Utforsk et digert museum med sjeldne produksjonsillustrasjoner, kataloger med klassiske artikler, nostalgisk reklame og mye mer. Samlingen inneholder også en animasjonsfilm med bakgrunnshistorien til Sigma, skurken i Mega Man X-serien. Dette er definitivt en perfekt samling hvis du vil oppleve den andre halvdelen av den eksplosive Mega Man X-serien.