Mega Man X Legacy Collection 1+2
Alle de åtte spillene i den actionfylte Mega Man X-sagaen! Sett ferdighetene på prøve i den nye X Challenge-modusen, der du må kjempe mot to bosser samtidig. Utforsk et digert museum med sjeldne produksjonsillustrasjoner, kataloger med klassiske artikler, nostalgisk reklame og mye mer. Inneholder enkeltnedlastinger for Mega Man X Legacy Collection og Mega Man X Legacy Collection 2.