Mega Man Legacy Collection 1 & 2 Combo Pack
Skaff deg hele Mega Man-katalogen! Spill den blå bombemannens seks opprinnelige 8-bits eventyr med Mega Man Legacy Collection, som inneholder Mega Man 1, 2, 3, 4, 5 og 6. I Mega Man Legacy Collection 2 fortsetter eventyret med retroseriens videre utvikling i Mega Man 7, 8, 9 og 10. Samlingene brister i sømmene med ekstra innhold, fra tempobrett og remiksutfordringer til en musikkspiller og et innholdsrikt galleri med sjeldne illustrasjoner.