Mega Man 11
Mega Man er tilbake! I det nyeste tilskuddet til serien som har solgt mangfoldige millioner, kombineres klassisk og utfordrende 2D-plattformaction med en ny stil. Det nye systemet med dobbelt utstyr gjør det mulig å gjøre Mega Man raskere og sterkere slik at seriens velkjente og engasjerende spillopplegg får en ny vri. En rekke ulike vanskelighetsgrader gjør dette spillet perfekt for den som prøver Mega Man for første gang. Spillet inneholder en rekke ulike spillvarianter samt tempobrett og oppdrag, verdensomspennende resultatlister, et galleri med konseptillustrasjoner og mye mer!