Mastersamling 2
Mastersamling 2 er en rabattpakke som kombinerer flere kosmetiske pakker og pakker med tidlig opplåsing av Variant β-eksodrakter! Skaff deg alle de nye draktvariantene sammen med kult kosmetisk innhold for å få enda mer ut av krigsspillet! Innhold: Kosmetisk pakke 3 - Deadeye α: Deinonychus Body-sett - Zephyr α: Fire Dragon-sett - Roadblock α: Big Bunny-sett - Barrage α: Mystic-sett - Witchdoctor α: Overlord-sett Kosmetisk pakke 4 - Vigilant α: Insurgent-sett - Skywave α: Future Flight-sett - Krieger α: Tin Machine-sett - Murasame α: Gladiator-sett - Nimbus α: Kimen-sett Billettpakke 2 for tidlig opplåsing av eksodrakt (inneholder billetter for tidlig opplåsing av følgende eksodrakter) - Deadeye β: Energy MG - Barrage β: Fire Spray - Roadblock β: Counter Shield - Skywave β: Lifeline Billettpakke 3 for tidlig opplåsing av eksodrakter (inneholder billetter for tidlig opplåsing av følgende eksodrakter) - Vigilant β: Bowhunter - Murasame β: Windcaller - Witchdoctor β: Plasma Shot Billettpakke 4 for tidlig opplåsing av eksodrakter (inneholder billetter for tidlig opplåsing av følgende eksodrakter) - Zephyr β: Boost Claws - Krieger β: Blitz Cannon - Nimbus β: Wild Bomb Eksodrakter som er tilgjengelige med tidlig tilgang kan også skaffes ved å oppfylle kravene til opplåsing i spillet. Vær oppmerksom på at det er mulig å kjøpe dem selv om du allerede har skaffet deg dem. Merk: Innholdet i dette settet kan også være tilgjengelig for salg enkeltvis eller i andre sett. Vær forsiktig så du ikke kjøper noe to ganger. Skins, dekaler og amuletter er kosmetisk innhold som forandrer eksodraktenes utseende og ikke har noen annen virkning. Emoter og stempler er innhold som kan brukes til å tilpasse kommunikasjonshjulet i spillet til din egen smak. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.