Mastersamling 1
Mastersamling 1 er en rabattpakke som kombinerer flere kosmetiske pakker og pakker med tidlig opplåsing av Variant α-eksodrakter! Skaff deg alle de nye draktvariantene sammen med kult kosmetisk innhold for å få enda mer ut av krigsspillet! Innhold: Kosmetisk pakke 1 - Deadeye QB-W-sett - Zephyr Street Fighter-sett - Roadblock Tragic Monster-sett - Barrage SPLASH!-sett - Witchdoctor UFO-sett Kosmetisk pakke 2 - Vigilant Metallic Cat-sett - Skywave Fire Guardian-sett - Krieger Yggdrasil-U-sett - Murasame Shuten-Doji-sett - Nimbus Fancy Banshee-sett Billettpakke 1 for tidlig opplåsing av eksodrakter (inneholder billetter for tidlig opplåsing av følgende eksodrakter) - Deadeye α: Burst Fire - Zephyr α: Energy Chakram - Barrage α: Rocket Hop - Vigilant α: Marksman - Roadblock α: Fortress Shield - Krieger α: Charge Shotgun - Murasame α: Frost Glaive - Witchdoctor α: Duality Beam - Skywave α: Thunderclap - Nimbus α: Double Barrel Eksodrakter som er tilgjengelige med tidlig tilgang kan også skaffes ved å oppfylle kravene til opplåsing i spillet. Vær oppmerksom på at det er mulig å kjøpe dem selv om du allerede har skaffet deg dem. Merk: Innholdet i dette settet kan også være tilgjengelig for salg enkeltvis eller i andre sett. Vær forsiktig så du ikke kjøper noe to ganger. Skins, dekaler og amuletter er kosmetisk innhold som forandrer eksodraktenes utseende og ikke har noen annen virkning. Emoter og stempler er innhold som kan brukes til å tilpasse kommunikasjonshjulet i spillet til din egen smak. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.