Mass Effect Genesis 2 er en interaktiv baggrundshistorie fra Dark Horse Comics og BioWare. Få et gensyn med højdepunkterne fra Mass Effect og Mass Effect 2, der førte til afslutningen på trilogien. Du skal have Mass Effect 3 for at kunne spille Genesis 2.