En ustabil allianse mellom Shepard og Aria utløser en dødelig katt og mus-lek for å slå Omega ut av Cerebus sin kontroll. Tvunget til å stole på Arias sjeldne kunnskap om stasjonen, samtidig som du står overfor hennes hevnlyst – hvor langt er du villig til å gå for å ta tilbake Omega?