Marvel's Midnight Suns Utvidet Utgave
MØRKET SENKER SEG. REIS DEG! Ta opp kampen mot Liliths horder med stil i Marvel’s Midnight Suns Enhanced Edition! Enhanced Edition inkluderer: - Marvel’s Midnight Suns grunnspillet - 5 Premium Skins Premium Skins inkluderer: - Captain America (Future Soldier) - Captain Marvel (Mar-Vell) - Magik (Phoenix Five) - Nico Minoru (Sister Grimm) - Wolverine (X-Force) Merk: Premium skins må brukes sammen med den tilhørende karakteren i spillet. Enkelte karakterer må låses opp gradvis gjennom spillprogresjon. Premium skins vil automatisk bli lagt til i spillet innen 1. desember 2022. Vilkår gjelder SLIPP LØS MARVELS MØRKE SIDE Når den demoniske Lilith og den fryktelige horden hennes slår seg sammen med de onde kreftene i Hydra, er det på tide å slippe løs Marvels mørke side. Som The Hunter er det din jobb å lede et usannsynlig lag av erfarne superhelter og farlige, overnaturlige krigere til seier. Klarer legender som Doctor Strange, Iron Man og Blade å legge til side uoverensstemmelsene sin i møte med en voksende dommedagstrussel? Skal du klare å redde verden, må du inngå allianser og lede laget ditt i kamp med en felles front; de legendariske Midnight Suns. Du kan selv velge hvordan du ønsker å sende Lilith tilbake til underverdenen med et bredt utvalg av oppgraderingsklare karakterer og egenskaper som lar deg skape din helt egen versjon av The Hunter.