Marvel's Midnight Suns Legendarisk Utgave
Forhåndsbestill denne utgaven av Marvel’s Midnight Suns og motta Doctor Stranges Defenders Skin*. *Forhåndsbestilling er mulig til og med 6. oktober 2022. Defenders Skin for Doctor Strange vil bli tilgjengelig via spillet når det lanseres. Vilkår gjelder. MØRKET SENKER SEG. REIS DEG! Tilpass hvordan rekken din av superhelter ser ut og utvid eventyret ditt med den Legendariske Utgaven av Marvel’s Midnight Suns! Den Legendariske Utgaven inkluderer: - Marvel’s Midnight Suns grunnspillet - Legendarisk Premiumpakke (med 23 premium-skins) Marvel's Midnight Suns Sesongpass Inkluderte Premium Skins: -Captain America (Future Soldier) -Captain America (Captain of the Guard) -Captain Marvel (Mar-Vell) - Captain Marvel (Medieval Marvel) -Magik (Phoenix 5) -Magik (Ny Mutant) -Nico Minoru (Sister Grimm) -Nico Minoru (Shadow Witch) -Wolverine (X-Force) -Wolverine (Cowboy Logan) -Blade (Demon Hunter) -Blade (Blade 1602) -Iron Man (Iron Knight) -Iron Man (Bleeding Edge) -Ghost Rider (Spirit of Vengeance) -Ghost Rider (Death Knight) -Doctor Strange (Strange Future Supreme) -Scarlet Witch (Boss Witch) -Scarlet Witch (Fallen Scarlet Witch) -Spider-Man (Symbiote) -Spider-Man (Demon) -Ekstra skin for en kommende Helt -Ekstra skin for en kommende Helt Hold trykket oppe mot Lilith med Sesongpasset, en ekstra dose hevngjerrighet som inkluderer fire nedlastbare innholdspakker for Marvel’s Midnight Suns, hver med en helt ny, fullt spillbar superhelt, nye oppdrag, nye fiender og mye mer. Innholdet i pakkene, og slipptidspunktet vil bli kunngjort på et senere tidspunkt. Merk: Premium skins må brukes sammen med den tilhørende karakteren i spillet. Noen karakterer låses opp etterhvert som du spiller. Ved digitale kjøp vil Sesongpasset og premium skins automatisk legges til i spillet etter hvert som de lanseres. Vilkår gjelder. Når demoniske Lilith og hennes fryktinngytende horde slår seg smmen med de one kreftene i Hydra, er det på tide å la Marvels mørke side tre frem i lyset. Som The Hunter er det din jobb å lede et sammenrasket lag av erfarne superhelter og farlige, overnaturlige krigere til seier. Kan legender som Doctor Strange, Iron Man og Blade klare å legge til side uvennskap og uenigheter i møte med en raskt voksende dommedagstrussel? Hvis du skal klare å redde verden, må du inngå alliasner og lede laget ditt i kamp som en del av de legandarisk Midnight Suns.