Marodør-pakke
Denne pakken inneholder Marodør-drakten og AL-9 Kutter.Marodør-drakt: Gitt til de fryktløse S.C.A.F. Marodør-enhetene under Separatist-krigene. Marodør-drakten ble brukt av grupper som bordet skip for å bryte gjennom Separatist-forsvarene og destabilisere forsyningskjededene deres.AL-9 Kutter: Den topp-monterte Trippel Trussel-pulsriflen er perfekt for å ta seg av tette folkemengder, mens J-111 Hydraulisk Renser er kraftig nok til å kutte gjennom alle som er dumme nok til å komme for nær.