Marie Rose-karakter + debut-kostymesett
Inkluderer karakteren Marie Rose for DOA5LR: Core Fighters, sammen med hennes julenissens hjelper, skoleuniform, gymklasse, heiagjengleder og sykepleierkostymer for Marie Rose. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke disse kostymene.