Manual Samuel
Manual Samuel er et klassisk eventyrspill med en helsprø tvist. Etter en avtale med Døden må vår bortskjemte helt Samuel overleve i 24 timer hvor han må kontrollere alle kroppsfunksjonene sine manuelt. Pusting, blunking, kjøring og jobbing, alle disse oppgavene hviler på dine skuldre. Med Døden som følgesvenn er det garantert forviklinger på menyen! Inneholder: En hysterisk fortelling om kjærlighet, frelse og død, med hemmeligheter du kan avdekke underveis. Unike, håndtegnede 2D bakgrunner og animasjoner bringer Manuel Samuels verden til live. Spill alene eller del kontrollen over Samuels kropp med en venn i lokal samarbeidsmodus. Utfordre dine evner i den brutale tidsmodusen. Glimrende musikk komponert av Sondre Jensen og Ozan Drøsdal. Over 600 linjer med dialog, artistisk artikulert av anerkjente skuespillere.