Spill et Zen-spill! Gjenoppdag denne kinesiske klassikeren. Finn alle parene mens du passer på å ikke bli innestengt, for å komme gjennom hvert nivå. Det krever konsentrasjon og årvåkenhet å fullføre de nydelige brettene vi har skapt for deg. - Tradisjonell Mahjong i all sin fengslende prakt og dybde. - 70 nivåer med variert vanskelighetsgrad og helt nye utfordringer. - Velg mellom flere forskjellige grafikktyper. - Sammenlign poengsummene dine med venner og spillere fra hele verden.