Madden NFL 18 G.O.A.T. Holiday Upgrade
Nå er det snart jul igjen! Bygg opp Ultimate Team-dynastiet ditt med Madden NFL 18: G.O.A.T. Holiday Upgrade Fyll opp Madden Ultimate Team-laget ditt med en av tre Elite-G.O.A.T.-legender: WR Calvin Johnson, DE Michael Strahan eller RB Franco Harris. I tillegg får du en elitespiller fra favorittlaget ditt i NFL og fem Squad Packs i Madden NFL 18 Ultimate Team, NFL-lagbyggingsmodusen der du bygger opp, spiller og vinner med ditt eget lag bestående av dagens NFL-superstjerner og legender.