Lyoid Character Pack
Kunstens og rettferdighetens gud, Mr. Lyoid, slutter seg til 3on3 FreeStyle! Den nye hemmelige agenten fra Jack The Pink er på et hemmelig oppdrag for å løse en ikke offentliggjort sak. Møt Mr. Lyoid og føl hans styrke nå! Denne pakken inneholder: ‑ Karakter — Lyoid ‑ Lyoid Vekstboks‑billett ×5 *Hvis kjøpt, kan pakken ikke refunderes fordi den inneholder engangs‑/ ikke gjenvinnbare spillgjenstander. *Etter kjøpet sendes pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Lyoid mot et visst antall poeng.