Little Nightmares
Dykk ned i Little Nightmares, en mørk og snodig historie som konfronterer deg med mareritt fra barndommen! Hjelp Six med å unnslippe The Maw, et stort, mystisk kjøretøy hvor det bor korrupte sjeler som ser etter sitt neste måltid … På reisen må du utforske tidenes skumleste dukkehus, hvor du finner et fengsel å rømme fra og en lekeplass å slippe deg løs på. Kom i kontakt med ditt indre barn for å slippe fantasien løs og finne veien ut!