Lianshi Costume Set
Dette settet med 4 ekstra antrekk til Lianshi blir tilgjengelig så snart spilleren har fullført opplæringen. Obs: – På det offisielle nettstedet finner du mer informasjon om antrekkene i settet. – Det finnes også andre sett som har dette innholdet. Pass på at du ikke kjøper noe du har fra før.