Let’s Sing 2016
Let's Sing 2016 kommer til Xbox One med en sangliste full av listetopper! Finn frem mikrofonene, syng sammen med venner eller ta deg en soloøkt for å trene karaokeferdighetene. Prøv de forskjellige spennende nye spillmodusene som er enkle å navigere med et brukervennlig grensesnitt som gir deg direkte tilgang til spillelisten.