Lethal League
Lethal League er et konkurransebasert prosjektilkampspill, hvor du må treffe motstanderen i ansiktet med en anti-gravitasjonsball for å vinne. Hastigheten på ballen økes hver gang den treffes, helt til den når ekstreme hastigheter. Spill lokalt eller kjemp over nett. Funksjoner: - Spill 4 spillere sammen: Spill lokalt OG på nett med opp til 4 spillere i free-for-all, teams eller strikers. - Nettbasert flerspillermodi: Inviter venner i Private Match eller spill mot tilfeldige i Quick Match. - Lett å spille, vrient å mestre: Bli bedre og lær deg hvordan du bruker Smashing, Bunting, Parrying og Special Abilities til din fordel. - Gate-stiliserte figurer: Fra den gale Candyman til den kybernetiske krokodillen Latch, alle figurene har sin egen stil og egne egenskaper. - Utfordringer: Slå en rekke motstandere på arkademåten, for å nå den heftige bosskampen. - Musikk med trykk: Et lydspor med Big-beat, Hip-Hop og House, fra artister som Grillo, Bignic, Dr. Lazer og mange flere.