Layers of Fear + >observer_ Bundle
Pakken med Layers of Fear og >observer_ inneholder to prisvinnende skrekktitler fra Bloober-teamet. I Layers of Fear: Masterpiece Edition kan du trå inn i sinnet til en forkvaklet maler, for så å navigere deg gjennom det stadig endrende herskapshuset hans mens du forsøker å skape et sant mesterverk. I ekstrainnholdet vender du tilbake til huset som kunstnerens datter, som forsøker å forstå farens motivasjoner. Spill som en observatør, den nye frontlinjen til nevropolitiet i Polen i år 2084. Hack deg inn i de sinnsforvirredes brokete hjerner, for så å undersøke din sønns rop om hjelp i denne retro-cyberpunkverdenen med en detaljrik historie og en fengslende fremtidsvisjon.