Lamborghini Nitro 120
Forbedre trekkraften med en ny traktor for Farming Simulator 15 – traktoren Lamborghini Nitro 120! Når den er lastet ned, vil den ekstra traktoren være tilgjengelig i butikken i spillet. Sørg for at du har nok midler til å kjøpe den.