Lagdelt rustning til Gaul: Fur-tive Five Leader
Du får enda mer glede av Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection med tillegg! Inneholder dette: Lagdelt rustning til Gaul: Fur-tive Five Leader Endre rangernes utseende med en lagdelt spesialrustning! *Du kan bruke Change Companion Outfits til å endre følgesvennenes antrekk. *Lagdelte rustninger er bare kosmetiske. *For å bruke denne bonusen må du oppnå fremdrift i spillet. *Dette innholdet er også tilgjengelig i en eller flere pakker. Sjekk tidligere kjøp for å unngå duplikater.