Kupong for redigering av figur og palico: enkeltstående kupong
Med denne kupongen kan du redigere utseendet til jegeren og palicoen én gang. Bruk kupongen på lagringsdataskjermen for å redigere utseendet og kjønnet til en eksisterende jeger og utseendet til denne jegerens palico. Navnet på jegeren din og palicoen kan ikke endres. Merk: - Kan bare kjøpes én gang. - Kan brukes til å redigere jegeren og palicoen din én gang med én kupong. - Du kan redigere hår, øyebrynfarge, ansiktshår, sminke og klær fra Item Box der du bor uten å bruke en kupong.