Kupong for figurredigering: pakke med tre kuponger
Med disse tre kupongene kan du forandre utseendet (deriblant kjønnet) til den eksisterende jegerfiguren din fra valgskjermen for lagringsdata. Merk at jegerens navn og Palicos utseende ikke kan forandres. Obs! - Kan bare kjøpes én gang. - Kan brukes til å endre figurer opptil tre ganger. - Du kan gå til gjenstandskassen i huset ditt for å endre hår, farge på øyenbryn, ansiktshår, sminke og klær uten å bruke kupongen.