Kuhn Equipment Pack
Utvid dine spillhorisonter med den nye offisielle utvidelsen til Farming Simulator 17! Denne nedlastingspakken inneholder 18 enheter nytt utstyr fra KUHN. Det nye innholdet vil være tilgjengelig i spillets butikk etter at det har blitt lastet ned. Sørg for å ha nok valuta i spillet til å kunne kjøpe det!