Kostyme for DOA5LR Kasumi allehelgensaften 2016
Knask eller knep! Dette er allehelgensaften-kostymet 2016 for Kasumi! *Dette kostymet er også inkludert i DOA5LR allehelgensaften 2016-settet (35 elementer). *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Det er nødvendig å laste ned DOA5LR kostymekatalogene LR37 og 38 (gratis).