Kosmetisk pakke 3
Med dette kosmetiske innholdet kan du tilpasse utseendet på eksodrakten din! Innhold: Kosmetisk pakke 3 Denne pakken inneholder følgende eksodraktskin/dekal/emote/stempel/amulett i riktig rekkefølge. Deadeye Alpha Deinonychus Body-sett Deinonychus Body Warning: Bitey Roar Engaging target! Chomposaurus Zephyr Alpha Fire Dragon-sett Fire Dragon Cloud Dragon The Influence Come get some! Mini Dragon Roadblock Alpha Big Bunny-sett Big Bunny Button Rabbit Shoulder Shrug I got your back! Weary Rabbit Barrage Alpha Mystic-sett Mystic Explosive Altar On the Floor It is HOT. Skull Talisman Witchdoctor Alpha Overlord-sett Overlord Ritual Icon Upstream The doc is in! Pendant of Power Merk: Innholdet i dette settet kan også være tilgjengelig for salg enkeltvis eller i andre sett. Vær forsiktig så du ikke kjøper noe to ganger. Skins, dekaler og amuletter er kosmetisk innhold som forandrer eksodraktenes utseende og ikke har noen annen virkning. Emoter og stempler er innhold som kan brukes til å tilpasse kommunikasjonshjulet i spillet til din egen smak. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.