King's Ransom sjetongsett
King's Ransom er et nydelig preget og utsøkt designet klassisk sjetongsett. Det treffende navnet kommer fra Pure Hold'em-samfunnet, og King's Ransom-sjetongsettet gjør at du kan vise motspillerne dine at du er en erfaren spiller i en ekte maktposisjon ved pokerbordet.