Kinect Sports Rivals Hub
Kinect Sports Rivals-huben låser opp enda flere supre utfordringer. Ta del i disse utfordringene sånn at du tjener deg opp fans mens du baner deg vei til toppen. Ved å tjene fans vil du også avansere i ligaene, noe som låser opp eksklusive premier! Sammenlign fremgangen din i ligaledertavlen og idrettsledertavlen Se på og del bilder av utøveren din med resten av verden. Få siste nytt og last opp videoer.