Karakterer og farger
Syng zombie-opera med Squigly, og lag vakker musikk med Storbandet! Frigjør Eliza's skjelettaktige Parasitt, og hyl mot månen med Beowulf! Og, til slutt, lær hvorfor menneskene gråter med Robo-Fortune. Alt mens du nyter det fulle spekteret av fargevalg, så du kan se skarp ut på din neste kamp! Det er alt du ønsker deg i én praktisk pakke!