Kapasitetsoppgradering til Bot
Denne oppgraderingen dobler antallet ressurser - inkludert rasjonskort - som hver Åtsel Bot vil levere til arbeidsområdet ditt. Få en rask påfylling av tungstein, halvledere, skrapmetall, somatisk gel og energiomformere. Ressurser kan brukes til å lage våpendeler, gjenstander som kan konsumeres og oppgraderinger til drakten.