Kan-Ra
Kan-Ra reiser seg! Denne mektige trollmannen som tilfeldigvis ble satt fri fra fangenskap av Ultratech, bruker mørk magi og kraftige forbannelser mot alle som trosser ham. Forbann, lur i en felle, grip og bank motstandere sønder og sammen med dette avanserte og triksfylte våpenarsenalet som alltid gjør fiendene redde for hvor de trår. Kan-Ra-figuren er inkludert i Season 2 Combo Breaker og Season 2 Ultra Edition.